Konkurs!

niedziela, 3 kwietnia 2011

Konkurs

Dawno nie było konkursu, więc postanowiłam zorganizować jakąś zabawę.

Aby wygrać musicie odpowiedzieć na pytanie :
Jakiego koloru mam oczy ?

Odpowiedź+swój nick ze stardoll należy wysłać na moje gg 11733975.
Ja z pośród dobrych odpowiedzi wybiorę jedną na którą odpiszę.
Szczęśliwa osoba otrzyma kolejne pytanie, jeśli odpowie na nie prawidłowo
w ciągu 15 minut wygrywa ! Jeśli nie, nagroda przepada.

Pierwsze losowanie odbędzie się 5 kwietnia (wtorek) w godzinach popołudniowych.
Bądźcie gotowi. A odpowiedzi możecie przesyłać już teraz.

W razie wątpliwości/pytań zapraszam do mojej KG.

Konkurs będzie miał kilka serii. A nagrody będą bardzo zróżnicowane.
Jakie ? To pozostanie na razie tajemnicą. ; 3

2 komentarze:

Magdalena pisze...

Super pomysł;] mam pytanko - kiedy bd wyniki II etapu, jeśli to nie tajemnica;]

Anonimowy pisze...

ja się zgłaszam, pokombinuje. :D

biszkoptt