Konkurs!

niedziela, 27 lutego 2011

Etap I.

Coś o moich emocjach:
Trochę mi smutnawo, że z 33 osób do I etapu przejdzie tylko osób 22. Cóż wyraźnie napisałam do kiedy przysyłamy potwierdzenie i tego niestety już zmienić nie mogę. A więc z powodu przed chwilą przeze mnie napisanego ze swojej własnej winy odpadają:
1. Pininka
2._PeggyBrown_
3.MissWeraDonna
4.KIss_Cleo_
5.Dulce1212
6.Domcia11a
7.Missaschley1986
8.NatalaiaSrebro
9. Wonder.Women.
10.TrendyLuLa23
11.Agatka112211

Coś o I etapie:
Ogółem konkurs składać się będzie z 12 etapów w każdym odpadają po 2 dwie osoby. Wraz z 0ptymalną i Rosalie_989 postanowiłyśmy sumować trzy oceny, a ta osoba, której liczba punktów będzie najmniejsza musi niestety pożegnać się z konkursem. Postanowiłam, że na początek nie może być zbyt łatwo, ale też i zbyt trudno. Musicie więc upodobnić się do OWOCU. W skład pracy wlicza się makijaż i strój.

Coś o składaniu prac:
Prace wysyłacie na adres czasnakonkurs@wp.pl . W temacie piszecie etap I, oraz swój nick. Obowiązkowo musicie napisać opis dotyczący makijażu i ubioru. Zależałoby nam też, abyście przesłali zdjęcia/e owocu, na którym się wzorowaliście. Czas na wysłanie prac macie do 7 marca, czyli do poniedziałku. Wszystkim życzę weny twórczej jak i powodzenia!

17 komentarzy:

nat47a pisze...

Ratunkuuu! :)
Nie mogłyście dać coś łatwiejszego na 1 etap xD ?!

biszkoptt pisze...

właśnie!
to tuuuudne ! XD

a ja i tak mam 0punktór u Pauli. :c
'obiecała' mi to.. :c
WOJTUŚ JEST MÓJ ! <3


biszkoptt

Magdalena pisze...

Łochocho xd. Coś się wymyśli ;)

Anonimowy pisze...

Nie, ja to wymyśliłam xD

nat47a pisze...

Aaa... to powiedz kto! xDD

Kay pisze...

pomysłowe,tylko, że nie wiem czegoś XD można oddać dwie prace? ^^
LadyCelinka

Kay pisze...

A można w starplazie? ; >
LadyCelinka

Kay pisze...

A można w starplazie? ; >
LadyCelinka

DeniseAgneJonas pisze...

a musimy wzorować się na jakimś owocu?

Anonimowy pisze...

A powiedz mi czy mamy się ubrać : za owoc : czyli mamy zrobić śmieszne przebranie czy poprostu np. na zielono co jabłko jest zielone ?

Unknown pisze...

Em...
A można robić stylizację nie u siebie, tylko u jakiejś innej Doll ? :D

Misiovata

olcia21031 pisze...

ciężkie zadanie :)) no ale życzę wszystkim dziewczyną powodzenia :))

olcia21031

girl_karolcia pisze...

http://tinypic.com/view.php?pic=v6ohgz&s=7

girl_karolcia

(stylizacja na porzeczkę-czarną)

Domii !! pisze...

można robić stylizację w starplazie?

MissDomcia0222

TaPobita pisze...

a ma to być robione w przymierzalni, czy na sobie czy jak xD ?

TaPobita

Anonimowy pisze...

LadyCelinka: Tak można robić to gdziekolwiek. U siebie w starplazie, a nawet na kimś.
DeniseAgneJonas: Tak, ponieważ o to w tym chodzi.
MissMonisia1907: Macie upodobnić się do owocu. Liczy się kolor, struktura i kształt.
Girl_karolcia: Stylizacje przysyłamy na email. Inaczej wypadasz z konkursu.
Stylizacje można robić gdziekolwiek !!!!

Woorks.♥ pisze...

ale co ja zrobiłam w dobrym terminie wysłałam aha i mój nick to missaschley1986 z małej litery