Konkurs!

czwartek, 16 grudnia 2010

Wielką loterię czas zacząć!

Jeżeli chcesz zakupić los w starbazaarze najpierw skontaktuj się ze mną!

Loteria będzie bardzo podobna do tej na blogu anki-lol13, Ania się zgodziła za co bardzo jej dziękuję. : ) 

W loterii do wygrania :
1 x 150sd
1 x 100sd
1 x 50sd
2 x 10sd
2 x reklama w poście
3 x reklama na bocznym pasku bloga na tydzień
1 x 100pkt
2 x 50pkt
5 x 20pkt
1 x LE
1 x Antidote

Łącznie 20 osób coś wygrywa.
Teraz zasady : 
Loteria jest tylko dla obserwatorów witryny 0ptymalna.blogspot.com. W loterii będą losy, a losy można zdobyć w następujący sposób :

  1.  Jeden los jest za zgłoszenie się do loterii, pod tą notką się zgłaszacie, tylko po tą.
  2. Jeden los jest za zareklamowanie mojego bloga na swoim blogu lub w prezentacji (gdy zrobisz i to i to otrzymasz 2 losy). *
  3. Jeden los jest za zaproszenie jednego obserwatora do obserwowania bloga (jeżeli zaprosisz ich 3 masz 3 losy itp)**
  4. Jeden los za zakup u mnie w starbazaarze jednej rzeczy za 5sd + prowizja (możecie uważać, że to zdzierstwo, ale potrzebuję trochę funduszy, a to przecież tylko 5sd, które możesz uzyskać w play&earn, a teraz nawet NSS mogą zakupić coś w starbazaarze)

* Jeżeli chcesz zareklamować mojego bloga na swoim blogu napisz o tym pod tą notką i podaj adres bloga. Będę liczyła tylko taką reklamę, gdy reklama będzie duża, czytelna i w osobnym poście oraz będzie zawierała adres mojego bloga. 
** Zostanie stworzona specjalna notka dla zaproszonych obserwatorów, aby nie robić zbytniego bałaganu.
Loteria odbędzie się, gdy zgłosi się minimum 35 osób!
Wylosuję osoby, gdy na blogu będzie 500 obserwatowów.

Na blogu stworzę osobną zakładkę (na niebieskim pasku) z ważnymi notkami dotyczącymi loterii (m. in. Ta notka oraz notka z obserwatorami).

Jakieś pytania? Śmiało - pytaj! FORMSPRING, GG : 26290283 (Na samym początku przedstaw się, podaj swój nick), STARDOLL.

Notka dla zaproszonych obserwatorów TUTAJ.

97 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no to ja sie zgłaszam!.
Karensis

Anonimowy pisze...

Zgłąszam się julita1234567

Anonimowy pisze...

no to się zgłąszam ^^ ;]
haha na blogu reklame moge umiescic ^^ ale bedzie to glupie bo on jest tylkko moj i nikt inny nie ma dostepu haha

ace-monika

misniki777 pisze...

zg się !!! :)

misniki777

NesQik ; 3 pisze...

zg się i zaproszę jedną osobę :)

Chīsana majo pisze...

zg się chociaż nie mam szans :( Przecież nie jestem ss

Lou. pisze...

Zgłaszamm się :D
Malinka056 ;p

xXSyla518Xx pisze...

Zgłaszam się.

xXSyla518Xx

misniki777 pisze...

Zareklamowałam Cię u mnie w prezentacjii i na moim blogu:

http://misniki777-metamorfozy.blogspot.com



misniki777

biszkoptt pisze...

zgłaszam się, :)

biszkoptt

nessie pisze...

zg sie ;p

fretkaa. ^^

nessie pisze...

chcialam jeszcze dodac, ze [poniewaz nie mam bloga ^^] to polecilam tego bloga u sb w prezentacji.. ;D

fretkaa.

Kamoszkosky pisze...

Zgłaszam się, reklama na blogu dziewczyny-i-stardoll.blogspot.com i będę zapraszać ^.^

milka981

ps. Reklamę dam około 20.00 xd

funclub14 pisze...

Zgłaszam się :)
funclub13
Nie wiedziałam że nss mogą kupować w starbazar.

niecierpliwa pisze...

zgłaszam się! ;3

niecierpliwa

moll__y pisze...

Zgłaszam się do loterii ;3

moll__y

chair lover pisze...

zgłaszam się! :)


mika778

Milkaaaa / Lady_Mil pisze...

zg!!
Lady_Mil

OlutQa pisze...

Ja się zgłaszam i na moim blogu one-i-stardoll.blogspot.com zaraz albo jutro pojawi się reklama twojego bloga,napisze także w mojej prezentacji link.MOże kogoś zaproszę,zobaczę...

Isabella_love13

ładnuśka. pisze...

Zgłaszam się ;*

Superpatinati7

Wiktoria / VenusVirgin pisze...

ok ;)

zgłaszam się!


VenusVirgin

Wiktoria / VenusVirgin pisze...

OK i mam kolejnego losa za napisanie w prezentacji o twoim blogu i loterii ;)

A więc po raz kolejny...

ZGŁASZAM SIĘ! ;D

VenusVirgin

PS Mam nadzieję, że ta ostatnia informacja się przyda... : )

melmana96 pisze...

zg się w najbliższym czasie zrobie reklame twojego bloga na moim blogu i w prezentacji oraz w moim klubie

melmana96

hehehehehe pisze...

Zgłaszam się.;)
xxemowaxx

Killer16 pisze...

zg się

papcia1998

_Aneta_ pisze...

Zgłaszam się, ale nie wiem czy zaproszę jakiegoś obserwatora. Może jak by nie było tego wcześniejszego konkursu...

_Aneta_

OlutQa pisze...

Na moim blogu one-i-stardoll właśnie pojawiła się reklama twojego bloga.

Isabella_love13

nat47a pisze...

Zg się ; D
nat47a

nat47a pisze...

Reklama twojego bloga istnieje już w mojej prezentacji oraz na moim blogu: nat47a-metamorfozy.blogspot.com

Natalia pisze...

zgłaszam się!. ; ].
nati155

Natalia pisze...

Zgłosiłam sie do dodałam adres tego bloga do preentacji , ok?. ; ].
Niestety nie mam swojego bloga ; (...
nati155

melmana96 pisze...

Zrobilam ci reklame na 3 blogach, w mojej prezentacji i klubie. Jestem tez obserwatorem bloga

melmana96

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ;)

Klaudia1208

Misiovata pisze...

Zg. się ;d

Misiovata.

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie. Zrobie reklame twojego bloga na moim blogu :)

Natalia pisze...

Zgłaszam się jako MOdelka do róznuych makijązy i wgl!. ; }.

Baaaasia . pisze...

zgłaszam się . ! ^^

miley_cyrus_bas

jaVka97 pisze...

Zg ! :D

jaVka97 pisze...

Zg ! :D

Weronika pisze...

zg się i mam jeden los ;]

Wiktoria / VenusVirgin pisze...

dodałam reklamę w poście na moim blogu: http://magazyn-ohkey.blogspot.com/

tak więc mam kolejnego losa! ;D

VenusVirgin

Wiktoria / VenusVirgin pisze...

aha i jeszcze w pasku bocznym dodałam tą grafikę, więc mam jeszcze 1 ;P

VenusVirgin

. pisze...

Zgłaszam się ,. eska104

ussia4 pisze...

zgłaszam się

Unknown pisze...

Zgłaszam si e!

MissLaiunia

Unknown pisze...

Mnie zaprosiła MissLaiunia!

Ja też się zgłaszam!

jannonnn

Kamila pisze...

zg się
Kama008

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :) mój nick na stardoll

defenestracja_

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :)
mój nick na stardoll

defenestracja_

Julita. pisze...

zgłaszam sie.;D
12jula12_1997

Anonimowy pisze...

Zgłosiłam się już wyżej i jeszcze dodałam Cię do prezentacji, więc będę mieć 2 losy :)

Klaudia1208

natalia..27 pisze...

zg się = )
i dodałam cię do prezentacji czyli mam 2 losy : ]

Sandra93 pisze...

zgłaszam się Sandraaa93

Anonimowy pisze...

zg się!
dodam wpis do prezentacji o tobie i na mojego Bloga . metamorfozy-missmonisia1907.blogspot.com

Anonimowy pisze...

przepraszam... metamorfozy-missmonisia1907.blogspot.com to mój blog i zaraz będzie na nim reklama

Shakira pisze...

1. zgłaszam sie
2. już zakładam reklame tu i tu. mój blog: info-o-stardoll-rikki282.blogspot.com a na stradoll jestem rikki282
3. zaprosiłam Rithe--Martyn (nie wiem jak ona sie nazywa na bloggerze).
4. sorrki nie mam kasy

Domii !! pisze...

Nie wiem, czy sie zg., ale chyba nie, wiec zg sie !!

MissDomcia0222

Sonea. pisze...

zg się

Dominikaxxxd

Reklama będzie i tu, i tu, adres bloga : http://nasz-stardollowy-swiat.blogspot.com/ jestem na nim redaktorką a co do sb to zobaczę

Isa pisze...

zg się
AliceCullen3010

Reklama będzie na blogu AliceCullen3010.blogspot.com

misniki777 pisze...

hey .
zareklamowałam cię u mnie w prezentacji i na MOIM blogu:

http://misniki777.blogspot.com/2010/12/zapraszam.html

oraz dodałam baner (obrazek) przenoszący na twój blog.

Oraz zakupiłam ostatnio u cb w starbazarku takie różowe baletki .
więc ile mam losów na razie?

misniki777

Chīsana majo pisze...

Zareklamowałam u sb bloga:

www.cdianametamorfozy.blogspot.com

landrynka2009 pisze...

Zgłaszam się.

Zareklamowałąm blog na moich 2 blogach:
- kreatywne-stardoll-by-landrynka.blogspot.com

- opowiadania-by-paula.blogspot.com

oraz w prezentacji.

Chciałabym też kupić coś w StarBazaarze.

A tak w ogule, to gdzie jest ta notka do zapraszania? Bo chciałam kogoś zaprosić.

pozdrawiam,
landrynka2009

Izzy~ pisze...

Zgłaszam się ;)

JESTEMZIEMNIAKIEM pisze...

Zgłaszam się,dodałam na swojego bloga: www.fashion-is-my-drugs.blogspot.com reklamę w poście i pasku bocznym + w mojej prezentacji iza118.

Mii Nix pisze...

zg się. :)
Dodam reklamę na blogu : change-medoll.blogspot.com oraz w prezentacji. :D
MissHotly16

Czesia pisze...

zg się!

czuczuka

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie

erikarm96

Anonimowy pisze...

Ja się zgłaszam :))



bysia2912

Karirara pisze...

zg się!!!
karirara

Czesia pisze...

zareklamowałam twój blog na moim blogu ;p
zobacz: http://metarmofozy-i-inne-stardoll.blogspot.com/2011/02/reklama-bloga-http0ptymalnablogspotcom.html

czuczuka

HoneyPaulina8 pisze...

zgłaszam się!;)

HoneyPaulina8

Julita. pisze...

zgłaszam się.
12jula12_1997

WhiteeWhisper pisze...

Zgłaszam się :D

WhiteeWhisper

Magdalenka pisze...

zgłaszam się :)

madziula1000

missjulietta3 pisze...

Zgłaszam się :)

MissJulietta3

Kasia_456 pisze...

zgłaszam się

DeniseAgneJonas pisze...

zg się

oto blog,na którym jet reklama:
codzienny--stardoll.blogspot.com

ma także reklamę w swojej prezentacji.

i chcę także kupić coś w starbazarku za jeden los

misniki777 pisze...

Wcześniej się zgłosiłam, a teraz napisałam notkę i zareklamowałam cie: http://misniki777.blogspot.com/2011/02/luknij-tutaj.html


w sumie mam chyba 7 losów bo:
-zgłosiłam się wcześniej pod TA notką
-zareklamowałam cię u mnie an blogu w notce i w pasku bocznym dodałam banner (za to są 2 losy, czy jedne? bo dodałam notkę i banner );
-zareklamowałam cię u mnie w prezentacji;
-zaprosiłam dwóch obserwatorów, którzy napisali pod notką o obserwatorach że ich zaprosiłam.
-kupiłam u cb w starbazarku takie różowe balerinki za 5sd+prowizja xD

misniki777

Juliet Monroe pisze...

zgłaszam sie ;)

Zaraz zareklamuje ten blog w mojej prezentacji. Może kupię cos w Twoim sb ;) jak mi się coś spodoba.

TrendyLuLa23

Lana Del Rey pisze...

Zgłaszam się :)
sweet-limonka

Xantia Deveraux pisze...

zg
ola2221

DeniseAgneJonas pisze...

ok już się zgłosiłam w poprzednim poscie.
Mam 4 losy:
-jeden kupiłam
-drugi za podpisanie się pod tą notką
-i dwa za reklame w prezentacji i na blogu (codzienny--stardoll.blogspot.com)

DeniseAgneJonas

olopaulinaolo pisze...

Zgłaszam się olopaulinaolo .

Yuka (◕.◕ ) pisze...

Zgłaszam się !:)

domcia11a

Unknown pisze...

zg się




TeresaZuchowska

DeniseAgneJonas pisze...

i ja chciałam tylko przypomnieć,że zaprosiłam 500 obserwatora, czyli:TeresaZuchowska

czyli mam już 5 losów

DeniseAgneJonas

Adusiaczek3 pisze...

Zgłaszam się
adusiaczek3

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :

mam 3 losy , ponieważ :

- za zgłoszenie się
-za reklamę w prezentacji
- za reklamę na moim blogu :

http://in-my-stardolls-world.blogspot.com/

andziores

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
.Mrów.Cia. pisze...

Zgłaszam się :D

MIŚwiś pisze...

zgłaszam się

dorcia312

olcia21031 pisze...

Zgłaszam się :))

olcia21031

Lauretka ;) pisze...

zglaszam sie ;)

kolorowyziomek

Agatka112211 pisze...

Zgłaszam się :)
Agatka112211

Agatka112211 pisze...

Zgłaszam się!
Agatka112211

Martyna1999jan pisze...

zgłaszam się.

Martyna1999jan