Konkurs!

niedziela, 27 lutego 2011

Metamorfoza-MissDomcia0222

Przed: Jest niezaprzeczalnie interesująco. Papieros jednak odstrasza mnie, gdyż stał się to tak rozpowszechniony trend, że wręcz niemodny. Zastosowanie tej marynarki jest fajne, uznając, że nie pałam do niej pozytywnymi emocjami. Dalej widać torebkę, skarpety i białe buty. Po co ci te okrutne dodatki? Wszystko wyglądałoby inaczej, z pewnością lepiej, gdybyś zmieniła te 3 elementy.
5/10
Po: Zdjęłam papierosa. Uważam, że używki są niezdrowe. Masz jak dla mnie trochę mało ciuchów w brązie, beżu i szarościach. Chciałam stworzyć bardziej udany zestaw niż ten, który wykonałam poprzednio, taki, który byłby inni od zestawów, które wykonuję na codzień. Chciałam postawić na wyżej wymienione kolory, ale znalazłam znikomą ilość takowych ciuchów. Zastosowałam taki sam trick co ty, zamiast bluzki używając dwóch dosyć ciekawych spódnic. Nie mogłam się zdecydować, którą parę butów wybrać, więc macie 2 opcje i mam nadzieję, że wybierzecie lepszą. Z dodatkami poszłam skromnie, bo za nic nie mogłam znaleźć pasującej torebki. Tak, też uważam, że jest goło, ale nie było rajstop, a czarne zakolanówki nie są zbyt dobrym wyborem.

1 komentarz:

olcia21031 pisze...

Nomm nawet nieźle :))

olcia21031